Hanımlar 3 aylıkken süt alerjisi dendi herşeyi kestim şuanda 8 aylık olmak üzere diyeti açtım artık kakada mukus falan yok göğsünde sırtında egzama gibi şeyler çıkmıştı bide kaşıdıkça yara yapmıştı oylelikle anlamıştık alerji olduğunu şimdi diyeti açalı baya oldu sırtında göğsünde öyle egzama tarzı şeylerde çıkmıyor bazen ağlarken eli ensesine göğsüne falan gidiyor tırnaklamasa kızarmıyor ama hala eminde değilim alerjisinin geçip geçmediğine süt alerjisimiydi ondan da emin değilim ek gıdada ne verwceğimi şaşırdım kahvaltıda ne vermeliyim yumurta yasak peynir yasak süt yoğurt yasak ne verebilirim bitek salatalık kalıyor sizler neler yaptınız bu süreçte yumurta sarısı vermeyi denesemmi korluyorumda yoğurt veya bi kaşık yedirip baksam mı acaba tepkisine diyprum