Mutlubirperi_
Dili için değerlerine baktırdınız mı diye sordu
Evet, temiz daha yeni yaptırdığımı söyledim
Değer düşüklüğü varsa ondan da olabilir dedi.
Peki napmamız lazım ağız kokusu vs var dedim. Dişlerini dilini fırçalayın sık sık zamanla geçecek. Bazen vucut kendiliğinden mantar üretir zamanla geçecek dedi boğazlarında bademciklerinde her hangi bir sıkıntımız yok hersey gayet iyi. Ama buna ragmen evet beyazlık var dedi. Güzel ilgilendi doktor memnun kaldım ama açıkcası tatmin olmadım
Bu yüzden ben birde midesine baktırıcam
Bir şey soracağım. Bebeginiz uyurken agzı acık mı uyuyor? Ve burun tıkanıklıgı var mı? Horlama var mı?