Kızım 5 ay 10 günlük anne sütü alıyordu hep dün sütüm azalmış olma ihtimaline yönelik doktorumuzdan mama kullanmak istediğimi belirttim çünkü 3 ayda sadece 500 gram almıştı buda hiç normal değildi bütün testler yapıldı hem b12 düşüklüğü çıktı takviye verdi ekstradan oda aptamili önerdi ve biberon ile 120 ml ayarladım öncelikle içmedi diliyle itti kaşıkla vermeye başladım hemen dudak kenarları kızardı doktora görsel ilettim alerji olabilir çok hızlı tepki vermiş dedi yarın tekrar deneyelim aynı şey olursa içeriğindeki birşeye alerjisi olabilir kullanmayız demişti BU DURUMU YAŞAYAN VAR MI VE SONRASINDA HANGİ MAMAYI KULLANDINIZ