Annelerim bugün 39 gün oldu hala adet olmadım normal de hamilelikten önce 28 günde bir hep olurdum doğum yapalı 9 buçuk ay oldu doğumdan sonra ilk 3 ay iğne vuruldum korunmak için ama adet düzenim berbat oldu 2 haftada bir 10 gün adet oluyordum bazen 3 gün geçiyordu birdaha oluyordum ama şu 2 aydır hep 28 günde bir oluyorum düzeldi diye düşünmüştüm ama bu ay 39 gün oldu hala adet olmadım erken gebelik tesi yaptı dün iki tane ama negatif sizce beden olabilir korunmuyorum sdece ilk 3 ay iğne ile korundum adet düzenim bozulunca daha vurulmadım geri çekilme ile korunuyoruz olursa olur kafasındayız o önemli değil ama neden olmamış olabilirim geçen ayki adetim bitikten 5 gün sonra jinekoloji muayenem vardı zaten yumurtalıklara vs bakıldı bi sorunda yoktu hamilede değilim problem ne olabilir 🤦🏻♀️