Selam güzel anneler şimdi size bir şey sormak istiyorum bebeğim 1 yaşında hala emekliyor yani sürekli yerlerde o yüzden de evde bile iki kat giydiriyorum soğuk almasın diye evin derecesi ortalama 21-23 derece aralığında siz evde çocuklarınıza böyle iki kat mı giydiriyorsunuz yani içine atıyorum bir külotlu çorap üstüne bir tane de eşofman tarzı mı giydiriyorsunuz yoksa evde tek kat sadece eşofman mı giydiriyorsunuz merak ediyorum