aslansmoms İlk 15 gün kimyonu demleyip vermiştim günde 2- 3 çay kaşığı kadar aralıklarla tabi. Daha sonra kimyonu çay kaşığının ucuna azıcık alıp suyla birlikte verdim. Direkt kimyon verdiğimde günde 1-2 kez veriyordum.
kediyiyensatanist_fare SiprayiL canım kesinlikle omzune yatırma dik bir şekilde göğsüne doğru yatır sağ veya sol elinle sırtını okşa çocuğu tutarken popişinden sıkma ki alttan çıkarıcaksa engel olmasın elin ben öyle yapiyom yada bacağıma koyuyom karnını yüzüstü gelicek şekilde bir elimle tutup öteki elimle masaj yapıyorum yine en sevdiği pozisyon o birde gaz damlası kullanmak zorunda kaldım gazı yeteri kadar cikmiyodu çığlık atıp duruyodu şuan iyiyiz şükür
dayds Bebeğini oturur pozisyona getir, belinin ve boynunun dik olmasına dikkat et, beklet gazı kendiliğinden çıkacaktır ben hep öyle yaptım
Gakkoyenge Hiç öyle sırtına vurmaya sıvazlamaya değişik tutmaya gerek yok emzirdin diyelim ya mama veriyorsan mama verdin diyelim hemen göğsüne dik konuma getir sadece dik tut öyle güzel gaz çıkartıyor ki dik olucak ama ona dikkat et ne sırtını sıvazlarım ne vuruyorum alışana kadar dik tut evin içinde gez öylede rahat çıkartıyor hem uykusu açılmıyor mis gibi biz çok gezmedik hemen çıkarttı ama gezerkende rahat çıkartıyor
1cocuksevdasi yasmin5544 gerçekten geçiyor mu sütten ya kimyon çayı içsek bebegime içirmek istemiyorum da bişey olur diye
sil SiprayiL karnına ve poposuna zeytinyağ ile masaj yapıyordum biogaia kullanıyorum bizde çok işe yaradı
sil SiprayiL Allah aşkına su vermeyin diyorlar yok kimyon yok adaçayı bişey vermedin Allah korusun bişey olur siz üzülürsünüz
gurbet_66 SiprayiL canım bacak egzersizleri var YouTube da falan onları yap iyi geliyor sırtını ovala yüz üstü dizine yatırabilirsin sırtını ovalayabilirsin iyi gelir inşallah
durukusmom SiprayiL gazı olduğu anda değil ama genel olarak alt gazlarını rahat çıkarması için bağırsakların gelişmesi lazım bu sebeple günde üç defa karın masajı çok iyi geliyor. Benim bebeğim kolik olmak üzereydi bu masajlarla kurtardık.
RB2023 durukusmom kolik ne demek belirtileri neler benim de bebeğim gazlı normal gazla kolik farkı nedir
Nil2022 durukusmom beslenme sonrası üstten mide gazı çıkarılan bebeğin, sonrasında alttan gaz sorunu olmaz
moonlight27 Ben kimyonu kaynatıp veriyordum yoğun değil ama birkaç çay kaşığı birde şu yöntemden çok fayda gördük telefonu titresime alıp oğlumun karnına koyuyorduk eşimin telefonundan beni arıyorduk birkaç kez bin tekrarliyorduk sonrasında bir anda gazını arka arkaya çıkarıyordu öylece rahatliyordu
elizansmom SiprayiL ilk 2-3 ay sırtına pıt pıt yaparak vuruyorduk neredeyse yarım saati buluyordu gazını çıkarmak. Sonra yurtdışında çekilmiş bir videoya rastladım onu uyguladım ek gıdaya geçene kadar sonrada kendisi çıkarmaya başladı zaten. Yöntem şu, bebeğinizi kucağınızda hafif oturur pozisyona alıyorsunuz sırtı boynu çenesi dimdik olacak 2saniye içerisinde çıkarıyor :) ilk başta süre uzasa da sonrasında hızlı çıkaracaktır
SerraD-1823 elizansmom deniyorum ama yapmıyor maalesef. Ağızdan hemen çıkartıyor ama alttan gaz yok maalesef. Tükendim. Ne doyduğundan anlıyor ne uyuduğundan
elizansmom SerraD-1823 alttan gaz için sık sık düzenli şekilde bebek yağı ile karnına masaj, bacaklarına da bisiklet sürer gibi çok hafif egzersizler yaptırın pes etmeyin inşallah düzelir bunları yaparken aynı zamanda bir çay bardağı hazır suya silme çay kaşığı ile kimyon karıştırıp sabah akşam bir çay kaşığı bebeğime veriyordum. Bende her şeyi yedim hiç yemek seçmedim her yediğime de bolca kimyon serptim bir sorun yaşamadık ama olmaması içinde bunları ek gıdaya geçene kadar yapmaya devam ettim🌺
Melike_ikra SiprayiL oy minicik daha yavrum❤️ Omzuna al bebişi hemşire demişti bana el parmaklarını birleştir bebişin sırtına bi tık hızlı bir şekilde vur çıkarır canım❤️ Sırtını sıvazla
betulgibi SiprayiL bende yüzü dışarıya bakacak şekilde karnından hafif bastırır şekilde düz tutuyorum biraz dolastiriyorum çıkarıyor
SerraD-1823 betulgibi karnına masaj da yapıyoruz maalesef hemen çıkmıyor. Ağız aşağı çevirip sırtını sıvazlıyorım yok