1mom1baby_ Dün geceden bu saat oldu hala vücudu buz gibi gereğinden fazla kalın giydiriyorum ısınıyor çıkarıyorum yine eski hale geliyor neden böyle ya evimiz de sıcak
Pattiz 1mom1baby_ üşüdüğüne emin misiniz ? Mesela kendi vücudunuza dokunun sıcacık değildir sizin vucudunuzda
minikayaklarr 1mom1baby_ bacaklar üst kısma göre daha soğuk oluyor karnı daha sıcaktır bacakları soğuk olabilir birde bazı bebeklerin ateşi olunca vücudu soğur buz gibi olur ona bir baktırın isterseniz
1mom1baby_ Pattiz her Zaman göğüs ve enseden kontrol ederim orlar soğuktu yanaklar da aynı bacaklar ve karnı hafif sıcaklık var sadece
berikomoms 1mom1baby_ bilmiyorum onu bi kere eltimin oğlu aynı böyle olmuş öyle demişti canım aklımda kalmış ama o kadar ısınmıyorsa bence bi doktorunuza danış
Pattiz 1mom1baby_ o zaman çok giydirdiginiz için terleyip terinin soğumuş olması ihtimali geliyor aklıma başka da bir şey gelmiyor
-_-hUysUzvetatlikadin 1mom1baby_ acaba terlediği için olabilir mi terleyince ter üstte soğuduğunda daha soğuk olur teni ama eğer ondan değilse doktora danış kan değerlerine baktır hangisi hatırlamıyorum bişey etkiliyordu