ahbus94 Kizlar bebeğimin 3 aylık kontrolü vardı. 600 Gr almış. Doktor normal dedi. İlk iki ayda 1000er Gr alıyordu az gibi geldi bana. Sizin 3 aylıkken nasıldı kilosu. 3020 Gr doğdu şu an 5810 Gr geldi. Geçen ay 5200 du.
birkovabirbalik ahbus94 normal canım bizimde öyleydi artık o kadar almaz dedi doktor. Her ay bir kilo alsa 15 kilo olur çok fazla obeze girer. Artık 500-700 arası alır demişti.
BENOYLEUYGUNGORDUMM ahbus94 büyüdükçe bebeklerin kilo alımı azalıyo 5 atlık bebeğim en son kontrolünde ne almış ne vermiş kilosu aynıydı. Ama sizin bebeğiniz gayet güzel kilo almış normal yani
elifminamom ahbus94 gayet güzel almış canım sağlıklı olsun kilosu normal artık çok fazla kilo alamaz bizim Dr da bu şekilde alır artık demişti benim bebeğim 1800 gr doğdu geçen ay 4500 grdı sağlıklı çok şükür bu ayı bende çok merak ediyorum
alparslan1_ ahbus94 3. Ayda benimki çok çok az almıstı mama da içmesine rağmen çok uzülüyodum kilo almayacak diye ama endişe etme. Kimi zaman 200 gr alıyor kimi 600gr benimki. Her ay değişiyor aynı saatte aynı miktar beslenmesine rağmen. Ki benimki ilk ay 1700gr almıştı.