mrvyhya 1 hafta önce biz de sünnet yaptırdık. Bir kere bizde de öyle pembe gibi bir leke vardı bezde. Doktor bebekte sorun var mı, ateşi var mı morluk var mı gibi sorular sordu. Hiçbir şey yoktu. Eğer tam kırmızı renkte kan gelirse gelirsiniz demişti. Ve sonra hiç pembe leke olmadı.