esraabass55 benimde bebeğimin 8.ayi doldu bugün son 1 ayimizi özetlemek istemiyorum vallahi diş sıkıntımız vardı üstüne hasta oldu + atak haftası ve alt disleri beklerken üst dişlerinde gelmesi tam iyileşti derken birde iki gündür döküntü başladı galiba 6.hastalik geçiriyoruz… 3,4 gundur ateş var sanıyorum dişten ateşi ama değilmiş.
Kulak turmasi bizde de vardi dişlerden diyordum doktora gittik hafif kizarik demisti hepsi bir arada kaynadı gitti .Bunların üstüne bir de bende hastaydım nasıl iyileştim yarimyamalak bu arada sürünerek bilmiyorum 🤣
Anlayacağın tek değilsin çok zormuş annelik yetişememek onu anladım