24 saatlik spot idrar topladım elimde 5 litrelik idrarla kaç saat yol gittim,onu saatlerce elimde taşıdım. 3 gün oldu sonuçlar hala çıkmadı kızlar tövbe estağfurullah ama bunlar benim 5 kiloluk cişimi kaybetmiş olabilirlermi.ayyy hastane o kadar uzak ki birde bilseniz ne rezillikle toplanıyor o çiş birde yanında taşıyorsun o bidonu bilgisi olan yazsın ne olur ne zaman çıkıyor sonuçlar bu kadar uzun sürmesi normal mi.