Kızlar oğlum bu ay iki yaşına girecek ve çok zayıf birşey yemiyor çalışıyorum çokta ilgilenemiyorum üzüntüden hasta oldum sürekli dili yara vitamin eksikliği var multivitamin veriyorum ama cikdiricam yumurtayı hiç yemedi doğdu doğalı zaten iştahsz bana bir fikir vereniniz varmı