Bugün 2 ay aşısı yapıldı. Doktor ateşi yükselirse kullanmamız için ilaç yazdı. Umarım kullanmak durumunda kalmayız. Parol şurup yazmış. 2 aylık bebekte parol kullanılabiliniyor mu? Çevremde daha önce kullanana denk gelmedim hiç. Evde de fitilimiz var. Paranox. Hangisini kullanmak daha iyi olur