8aylık bebeğim öksürük fazla balgamlı balgamlı nefesi de hırıltılı. İştahı da kesildi yemiyor .Doktora götürdüm alerjik nezle ve balgam söktürücü şurup verdi. Ateşi çok olmadığından antibiyotik vermeyeceğim dedi.
Kızlar size sorum bu balgamlı öksürüğü için 8aylık bebeğime ne yapabilirim lütfen yardım 🤲🏻