hhhhhhhhh Merhaba hanımlar nasıl gidiyor bebişlerle ? Göğsünü sağıp biberonla veren bir de yetmeyince mama verenler var mı aranızda ?Biraz sohbet edelim birbirimize motive edelim . Benim bebeğim Allah izin verirse 8 Ocak da 3 aylık olacak hiç emziremedim göğüs ucum yoktu dümdüzdü süt gelinceye kadar mama verdik süt geldi bebek almadı göğüsü çok çabaladım uğraştım damağına gelmesini istedi asla almadı göğsümü İnat etti hep sağıyorum yetmeyince bazen süt az geliyor o zaman mama veriyorum . Çok üzülüyordum bu duruma ağlıyordum sürekli ama alıştım artık sonuç olarak sağlıklı bir evladım var karnı bir şekilde doyuyor . Sizler nasıl yapıyorsunuz ? Bebekleriniz kaç aylık ?
ebrusalihhh hhhhhhhhh 1 ay çok iyiydi hastanede yattı meme reddi oldu onuda atlattık sonra ben bir hasta oldum 4-5 gün yemeden içmeden kesildim süt gitti bir daha toparlayamadım ilk mama verdiğimde hüngür hüngür ağlamıştım zaten ilk günden beri aç bu çocuk diyenlerle uğraşmak ayrı dertti :( ilk başlarda meme mama gidiyordu ama emmeye emmeye sağsamda azaldı artık sağmıyorum bile görünce üzülüyorum huysuz olduğunda falan emiyo oynuyor sakinleşince bırakıyor ama çok içimde kaldı böyle en azından 1 yaşına kadar emzirebilseydim keşke
omerbartu1 hhhhhhhhh 24 günlük bebegim, emzırıyorum bol bol. Gögüs ucum cok az bebek kavrayamıyor ama slikon gögüs ucu kullanıyorum. Uyudugu zamanlarda sagım yapıyorum elektrklı pompa ile uyandıgında vermek icin ❤️ geceleri mama takvıyesı yapıyorum gündüzleri ful emzirme yapıyorum.
Zinnetnur hhhhhhhhh 4 ay 17 günlük 3 aya kadar emdi sonra emmedi ne yaptıysam tutmadı beslenme sondası da denedim malesef yaramadı şuan biberonu da reddediyor anlamıyorum bu çocuk mama istemiyo diğer ay ek gıdaya başlıycaz sanırım
Sebusebu hhhhhhhhh Kızım 6 ay emdi. İlk doğum yaptım 150den asagı sağmıyordum. Sonra meme reddi basladı kabus gibiydi cok ugrastm baktım olmuyor sağdım artık sağmaktan da yoruldum 6. Ayda pes ettim bıraktım. O da mutlu oldu ben de devamlı savaş halindeydık😂 Oğlum ise 3 ay emdi. Yine aynı sekil sütüm coktu başta memeyi de güzel tuttu. 2 aylıkken gece uykuları cok derin olmaya basladı baktım güzel uyuyor kaldırmadım emzirmedim yavas yavas sütüm azaldı sağmadıgım icinde mama verdm o da meme reddi yaptı onu da bıraktım ugrasamadım. Yani emzirme işini sevmek mi lazım bilmiyorum. Ben nefret ediyordum. Bebek emerken artık fenalık geçircek hissi yaşıyordum. O nedenle hiç üzüntü yaşamadım
hhhhhhhhh ebrusalihhh üzülmeyin asla sağlıklı bir evladınız var Rabbim nasip etti kucağınıza verdi mutlu olmaya çalışın her şeyde bir hayır vardır ben hiç emziremedim ten tene temas edemedim yani etraftan çok şey duydum beceremedi bile dediler o kadar çok çabaladım ki günlerce sağlık ocağına gittim ebelerle denedim o öyle ağlarken inat ederken açken inat edemezdim karnını bir şekilde doyurdum kendi kendimi motive ettim .Sağlıklı olsunlar karnı bir şekilde doysun hayırlı ömürleri olsun bir şekilde büyüyecekler :)
BabyBerry Şuan 5 ay 26 günlük. Son üç haftadır emmek istemiyor. Sadece gece sabah emiyor gün içerisinde emmiyor. Mama veriyorum haliyle çünkü uyumak istemiyor aç olduğu için. 200 ml süt sağdığım zaman bile sütüm yetmiyor fikrinden uzaklaşmadım. Memeden mutlu ayrılmıyordu çünkü. Şimdi kaşıkla vereyim dedim inanılmaz kötü geçti. Eziyet etmiş gibi hissediyorum. Sürekli sütünü sağmaktan da sıkıldım. Umarım bu durum geçicidir
hhhhhhhhh BabyBerry umarım geçicidir stres olmayın üzülmeyin sütünüz bir şekilde var hiç olmamasından iyidir karnı bir şekilde doyuyor sağlıklı olsun yeter ki .
ebrusalihhh hhhhhhhhh ay evet sonra kendime geldi benim bebeğim ona kattıklarım öğrettiklerim beraber geçirebildiğimiz kalite vakit önemli sadece olumsuz düşünceleri çıkardım aklımdan rahatladım :)
hhhhhhhhh Zinnetnur Allah yardımcımız olsun gerçekten anne olmak çok zor bebekler hep inat ediyor yoruyor ama bunlar geçecek elbet umarım bebişte biberonu alır , inşallah tez zamanda normale döner
Zinnetnur hhhhhhhhh amin inşallah 4. Ay atağı diyorlar ama pek geçecek gibi gelmiyo bana nedense sanki hiç bitmeyecek gibi 😵💫
hhhhhhhhh Zinnetnur benim bebeğim emmeden ziyade bir de uyumuyor 3 ay 28 günlük gündüz hiç uyumaz az önce uyuttum daha gece bire kadar nasıl dayanıyor anlamıyorum ya çok yoruldum çok yoruyor hiç işimi gücümü yapamıyorum uyumadığı için hep başındayım bebekler çok inatçılar Allah tüm annelere kolaylık versin
Oynakbalina Sezaryen doğum yaptım sütüm 2. Günün sonunda geldi ve göğüs ucum yoktu benimde düzdü. Nerdeyse mastit olacaktim bebeğim emmedigi için. 10 gün cabaladim emsin diye 10 günün sonunda emdi şükür 5 dk 10 dk derken 25 dk emiyodu iki gogsumude doyuyoduda ama sıkıntı şuydu sütüm cok cabuk azaldi benim. Sadece sabah ve akşama doğru doyacak şekilde sütüm oluyodu toplasan 6-7 saatte doluyodu göğüslerim. Mama meme devam ettik 3 ay 15 güne kadar. Sonea 4 . Ay atağı başladı biberon meme ve emzik reddi. Emsin diye neler yaptim neler kolye taktim gogsume stickee yapistirdim ama mememi gördüğü an daha emmeden çığlık çığlığa agliyodu halada öyle. Biberona alıştı su an 4 ay 26 günlük sadece sabah bilinci tam acilmadan 3 dk emiyor devaminda tabi mama yapiyorum. Artik tamamen biberona döndü maalesef.. sütüm hâlâ var emse geri cogalacak yani elimle sagdigimda bile fiskiriyo ama pompayla sagdigimda 3 damla çıkıyor pompa cikarmiyo eskisi kadar . Çok çabaladım ama sanirim bi daha emmez diye düşünüyorum ☹️
hhhhhhhhh Oynakbalina emmiyorsa sürekli sağım yapın sütünüzü içirmeye çalışın şu an bende hep sağım yapıyorum sütüm az geldiğinde doymadığında mama veriyorum bence hiç üzülmeyin canınızı sıkmayım en önemlisi sağlıklı olması .
Oynakbalina hhhhhhhhh ikisindende var elimle saginca geliyor süt ama pompayla 1 saatte sagsam gelmiyor. Elimle sagarken gogsum aciyo bi süre sonra
hhhhhhhhh Oynakbalina sağlıklı bir evladın var hiç canını sıkma yeter ki karnı doysun akışına bırak Bizler stres yapınca üzülünce çocuklara yansiyor ister istemez pozitif olmaya çalış :)