brcuyzc60 ben çok panikten ve iğne fobim var panik olduğum için ilkinde yapamadı iğneyi üçüncü olmasın diye sabrettim artık da 2.de yaptı iğneyi eğil diyo bana ama göbeğimden eğilemiyorum asla 😅 bana genel yapın bu olmayacak dedim sizin isteğinize bağlı bi şey değil çocuk için doğru olan spinal dedi