Kızlar Ekim ayında 3 aylık korunma iğnesi oldum ilk ay 15 gün sürdü adetim sonra kesildi gelmedi geçenlerde doktora gittim adet söktürücü yazdı kullandım hala gelmedi o zaman değerlerime bakıldı değildim ama dün içime kurt düştü yaptım sabah baktığımda ikinci silik çizgi vardı ilk hamileliğimi de öyle öğrenmiştim 2 hafta sonra hamile çıkmıştım. Onca korunduk iğnesi geri çekilmesi oğlum daha 5 aylık gerçekten psikolojim bozuldu sinirimden ağlıyorum bu ekonomi de 2. Çocuk daha oğlumu büyütemedim Allah gerçekten verdi mi veriyor iğneler geri çekilme prezervatif yok yani