bozlarr42 doktor verdı yanında da sab simplex verdı. 3-5 gün kullandım. Ay cocugum daha fena oldu. Bıraktım kullanmayı. Evet gazı cıkarırken sorun yasıyoruz ama sorunumuz uzun sürüyo gazı cıkarmamız. Damla kullandııgmda 5-10 dkkada cıkıyordu, fakat cocuk huysuzlastıgı icin damlaları bıraktım.