Son 1 aydır biberonla mama verdikten sonra biberonu boş boş emmek istiyor. Emzik kullanan bir bebek olmadı ama mama da içse doymuyor ve tekrar mama diyor ek gıda ile yemek, meyve, takviye her şeyi yiyor yine mama diyor. Ne yapmam lazım. Yaşayan var mı.