tuba2323 4.ayına girdiğinde gitti hala ara ara ceker ama asla ilk 3 aydaki gibi değil. Hatta 4aylıkken destekli oturtun dedi doktorumuz oturunca kendiliginden çıkıyor gazı. Hemde birçok kez. Küçükken demekki yeteri kadar çıkaramıyor muşuz uzun uzun dik tutun uyumadan önce biraz karın üstü koyun rahatlatır