Kezbanatasoy Kizlar doğumdan 6 ay sonra adet olmaya başladım iki aydır her ay başında ayın 1 nde oluyordum bu ay ayın 4 u oldu hala olmadim (korunuyoruz) bu arada sizde de oluyor muydu normal mi yoksa yine de şüphe etmem lazım mi
Zumra_Fatma Kezbanatasoy gayet normal bazen gecikebiliyor 1 sene boyle olmuatu benimki de bazen d3 oluyo tabi emzirdigim icin
alyamoms_ Kezbanatasoy bende öyleyim şuan. Her ay acaba mı diyorum korunmama rağmen doktor zamanla düzelecek diyip duruyor. Bakalım her ay bu korku içimde bi yük hamile olmadığımı bilmeme rağmen psikolojik etkileniyorum 😀😀
arasnads Kezbanatasoy Bu ay benimde 15 gün gecikti hiç bir belirti vs. yok bekliyorum öyle test de yaptım ama negatif çıktı bebeğim 16 aylık bu ara emmeye daha çok düştü onunda etkisi olabilir mi bilmiyorum🤦🏻♀️
arasnads Kezbanatasoy Daha olmasaydım bende gidecektim doktora artık ilk defa bu kadar gecikti içinizin rahat etmesi en azından kontrol olarak da tabi bir doktora danışmak iyi olur