Uykusuzhergeceeee Bebekli72 Biz kullandık ama pek faydasın göremedim. Jel de almayın bence doktorlar tavsiye etmiyor.
sleepymom Bebekli72 biz kullandık çokta faydasını gördük uyumayıp sürekli ağlıyordu onu dökünce direk uykuya dalıyordu çok memnunum
Busel Kullanıyorum doktorumuz önermisti otanist ya da bu zararı yok diye biliyorum ama bizde pek işe yaramadı ya da aynı anda 4 dış çıkardığı için böyle oldu jel aldik ekstra
hndathn Kızımda kullandım çokta memnundum köpek ve büyük küçük azilarda işe yaramadı o zamanda osanit diye bir diş granülu kullanmistim