aynurvvv ben de yanlış hatırlamıyorsam 1 aylıkken almıştım reflü yatağını. Sürekli nefesini dinliyordum bi kaç kez kustu boğulur gibi oldu diye günlerce ağladığımı bilirim psikolojim bozulmuştu artık. Reflü yatağından sonra kusması azaldı gerçekten bi de yan yatırdım hep. Şimdi sırt üstü de yatsa kendini kontrol edebiliyor 4 aylık olduk şükür rahatladım.