esilamm188 kelebek gibi olan var e bebekte ben almıştım hala onu kullanıyorum, (ilk 20 gün ben de weebaby kullandım çocuk öğürüyordu ve çok üzülüyordum emziremeyecrğim diye bir de sütüm azdı o dönemler ) kolay kolay hareket etmiyor hem de emzirmek daha rahat oluyor, benim de çizgiydi ilk aylarda o çizgiyi boşluk kısımda kalacak şekilde denk getir yapıştır bebek zaten bi süre sonra göğüs ucunu çıkartıyor özellikle çene kasları geliştikçe