Kızlar bebeğimin eli yandı saç şekillendirici masanın fişini cekti o değdi elinin üstüne hemen soğuk duya tuttum sudocream sürdüm ama dokunduğum da ağlamıyor ama hafifi su toplamış bazı yerleri iz kalır mı doktora gittik acil baktı telaş etmeyin dediler ama içim rahat değil bugün kendi doktoruna götüreceğim