Mak-busem1 kızımın iki kaşının ortasında, burnunun üstünde, kafasının arkasında tam ortada çilek var ♥️ nasıl yediysem her yerime sürmüşüm. Bana göre çok tatlı duruyor ama git gide azalıyor. Çileğim benim gideyim de biraz daha öpeyim aşka geldik durduk yere iyi mi 🤦🏻♀️😂