zehross00 Bu aralar meme reddi yaşıyormuşuz gibi geliyor ve bunun önünü alamıyorum. Emzirme danışmanıyla ilerleyip memnun olanlar var mı acaba? Son çare olarak bunu düşündüm
Yekbarnes zehross00 benim oğlumun meme reddi ciddi boyuttaydı. Emzirme danışmanı ile 1 haftada geri döndü 3 aylıktı şuan 10 aylık olacak şükür hâlâ emiyor