RabiyaG cok kusmaya başladı, kabızlık yaptı ve sürekli ağlıyordu huysuzdu her gören ne huysuz bebek diyordu.ben demir ilacından olduğunu anlamadim. Sağlıkçı bir tanıdığımız demir huysuzluk yapar diyince bir kac gün kestim ilacı çocuğum huysuz değilmiş yüzü güldü resmen. Damlaya başlayınca yine aynısı oldu. Mecbur baska marka denedim