Kızlar bebeğimin dudağının üstünde kızarıklık var üstü de beyaz nokta gibi. Hiç kimseye öptürmem. Ama uçuk mu diye şüpheleniyorum. Nasıl anlarım uçuk olup olmadığını? Bu Arada bebeğim 2 aylık. Buraya da resim atamayı bilmiyorum o yüzden bu şekilde sordum