Merhaba 25 aylık oğlum var. Uyku düzenimiz gayet iyiydi. Günde bir kere öğlen uykusu yapıyor ortalama 1.5 2 saat . Akşam 10 da yatıyor sabah 8 gibi uyanıyordu. Son bir aydır gece iki kere uyanıp yanıma geliyor ağlama falah yok yatağına götürüp dalana kadar pışpışlıyorum tekrar dalınca çıkıyorum odadan. Nedenini anlamadım sizce neden böyle yapıyor benzer bi olay yaşayan var mı 🥲