Whitewomen35 Arkadaşlar organik bebek zeytini aldım bir heyecanla bekledim geldi ama tadı aşırı kötü çok acı ben bile yiyemedim bunu bebeğim nasıl yesin aranızda kullananlar var mı nasıl vermeliyim nasıl tadlandırmalıyım önerilerinizi bekliyorum
Emily37 Whitewomen35 ben kendimize aldığım zeytini 1 gece önceden suda bekletip öyle veriyorum kızıma canım.birde ananem her yıl zeytin kurar kendisi ondan veriyorum.
Whitewomen35 Emily37 Kayınvalidem yapıyor zeytin onunda aşırı tuzlu suda bekletiyim . Peki nasıl veriyorsunuz benimkinin daha dişleri yok blenderdan mı geçirsem acaba
Emily37 Whitewomen35 biz ek gıdaya başladığımızdan beri hiç püre vermedik kızıma hep çatalla ezdim yada rendeledim verdim herşeyi yani pütürlü verdim.bir tek çorbayı püremsi içiyor geri kalan herşeyi dişleri yokken bile yerdi.zeytinide bıçakla minicik kestim verdim şimdi 14 aylık dişleri çıktığından beri kendi ısırıp yiyiyor.1 gece önceden suda beklet öyle ver zeytini