123fff Kızlar gece bi kalktım kızım bi huzursuz ateşini ölçtüm 38.8 hemen kalktık özel bi hastanenenin aciline gittik. 37.7 çıktı (evde kalpol vermiştim) 38 olmadan bişey yapamayız dediler ama doktor infuşenza,rsv ve vajinal enfeksiyon ihtimaline karşı tahliller istedi 5 bin tuuttu sonra eşimle konuştuk kendi doktorumuza gidelim saat 9 olunca dedik eve geldik. Ateşi 37 ye indi şimdi. Annemler diyoki özel hastaneler ister pimpirik yapma ama bende tam tersi pimpirikliyim doktor öyle diyince bi de 5 aylık ilk defa ateşi çıktı biraz panik oldum galiba
Nilay07 123fff benim eşim özel hastanede çalışıyor bu sebeple bütün işlemlerimiz ücretsiz. Geçen gün benim oğlumun da ateşi 39.3 ü gördü hemen götürdüm sizin için istenilen tüm tahliller yapıldı enfeksiyon yok yapacak bisey yok dediler gönderdiler ateş düşürücü vs ancak e çocuk kusuyor içmiyor içtiğini kusuyor diyorum yapacak bisey yok 39 ü görürsen geri getir duş kompleksi diyor onu evde bende yapıyorum. Demem o ki canım devlet hastanesinden farkı yok aynı sistem herhangi bir enfeksiyon yoksa ateş düşürücü ılık kompleks ve sakinlik panik yapmamak gece 4te 39.9 ü görüp duşa soktum usurmu diye korktuğum bebeğimi bir bezle yatırdım ateş çok başka insanın aklı çıkıyor ama sakın kalmalıyız. Ayrıca sizin bebeğiniz de ateş düşürücü şurubu içmiyorsa benimki gibi ben fitil verdim tabi doktor fitil alıştırma dedi ama napayim çocuk yansın mi ateşler içinde
mom-1 Devlet acile gidin bencede beklersiniz ama özelde bu doktorların istedigi 5000 tl lik tüm tahlilleri ücretsiz yaptırırsınız ne güzel sakin kal güzel anne geçmiş olsun minige 😊🌸
123fff mom-1 kendi doktorumuzda özel hastanede de çocuk acili yoktuno hastanenin tamam 9 da ben götüreyim o zaman yoksa tribe giricem belli çok teşekkür ederim ♥️🙏
123fff İnfuluenza,rsv, vajinal yapışıklığın tedavisi ilaçlarınfarklı yapalım dedi ordaki doktor. Sağlık sigortası o hastaneyi kapsamadığı için eve getirdik ateşide indi diye ama ne olur ne olmaz götüreyim dimi
mom-1 123fff anne olmak hep tedirgin olmak bende aynıyım😊 bence devlete gidin ama cok pahalı özeller rica ederim🌸