geçtiğimiz hafta testis ameliyatı + sünnet yaptırdık eğitim araştırma hastanesinde sünnette aradan çıksın istedik ama biz sıra beklediğimiz için bebekliğinden beri ameliyat sırası yeni gelmişti çocuğumda tam yürümeye başlamıştı , dikişli oldu lazerle olmadı ama 1 hafta oluyor iyleşmeye başladı bile birde dikiş eriyen dikişti aldırmaya gerek yok dedi doktor , size tavsiyem bir an önce yaptırın belki yürümeye başlayınca daha zor olabilir bizimki akşama yürümüştü ama bir de ilk çişlerinde ağladı sonra bir kaç saat sonra rahatlamıştı 🌸