İlk dozda birşey olmadı ama 2.dozda baya bir etkisini gördük.asi günü birşey olmadı ama 2.gun yüksek ateş ve kusma oldu hastaneye yatırıp serumla duzelttiler ertesi güne yine yüksek ateşle geçti günümüz 3.gun birşey kalmamıştı şükür ki. 4 6 saat arayla ateş düşürücüsunu verin üzerini ince tutun gerekiyors bulunduğunuz yeri biraz serinletin ılık kompres yapin