Kızım 6 ay 27 günlük. Her gece 3 olmadan uyumuyordu. 🤦🏻♀️
Artık alışmıştım. 1 de uyusa bile hemen uyanıp 03:00 03:30 arasına kadar bekliyordu.
Bugün iyice abarttı ya. Sizde de böyle oluyor mu kızlar? Canımı okudu el kadar çocuk ya. Uyku düzenini nasıl oluşturabilirim?