Merhaba kızlar benimle aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı lütfen yardım edin. 1,5 aylık bebeğim var gazlı olduğu için uykusu hep problemli. Gündüz zaten neredeyse hiç uyumuyor. Gece de saat 4’ten sonra anca uyuyor. Bu gece de artık uykusuzluktan ağlamak üzereyim mememde uyuyor yerine koyduktan max 2 dk sonra uyanıyor. Ayrıca şu an gazı olmadığına eminim hiç sancı çekmiyor (zaten damlalarını veriyorum), kilo alımı çok iyi karnı da tok altı da temiz. Bu durumu yaşayan var mı varsa neler yaptınız