Emzik kullanımı kötü bişey değil ki. Ani bebek ölüm sendromunu azaltıyor. Bir yaşından sonra damak gelişimi için olumsuz. Ki ben diş çıkana kadar kullanacağım. Bebeğinizi rahatlatmaya çalışıyorsunuz bu sizi kötü bir anne yapmaz. Lütfen araştırın. Belli ki sağdan soldan emzik kötü diye empoze etmişler. Daha çok küçük. Emzik onu rahatlatıyor. Emme refleksi bebeği rahatlatıyor. Zaten büyüdükçe kendisi atıyor