Nimneva uyandı tabi ama kundaklıyken de uyanıyor zaten arada hiçbir fark olmadı. Bence 4. Ay biraz erken bir de kundaklı da olsa nasıl uyuyorsunuz bizimki desteksiz uyuyor bence onun da etkisi var. Çünkü ben kundağı çözdüm ve dedim ki nasılsa uykum yok bakayım nereye kadar uyumayacak bir noktada uyuyup kalacak mı 45 dk sonra falan kalınca çok şaşırdım demek ki dedim artık kundak istemiyor. Bana uyku gurusunun çok yardımı oldu bence çünkü içinde elleri serbestti orda biraz alıştı sanırım.