yigittaha valla ne kadar olduğunu hatırlamıyorum kan değerlerinde ben ğç damla veriyordum ama demekki arada kaçırmısım birde bende d vitamini kullanıyorum benden geçer mi diye bir dahakine sorcam doktora çok yüksek çıkmadıysa üst sınırın üstündeyse az sıkıntı yapmayın bizim az yüksek olduğu halde kullanmaya devam edebilirsin dedi ben kullanmıyorum içim rahat etmiyor