Yılbaşı sabahından beri ben hastayım ilk gün boğazımda yanma vardı sadece akşamına burun akıntısı üşüme halsizlik başladı 2. Gün daha kötüydü baş ağrısı burun akıntısı ateş halsizlik kafamı kaldiramadim ertesi gün bir tık iyuydim bugün daha iyiyim nezle oldum galiba ama sorun şu kizima buladtirdim sanırım ne kadar dikkat etsem de akşam bir kaç kez hapsurdu burnu tıkandı uyurken az önce de ateşi 36.9 36.7 arası uyumalimiyim beklemelimiyim beni bilen bilir pimlirikli bir anneyim uykusuz kalırsam yarın ona nasıl bakicam bilmiyorum nöbet tutayimmi sizce birşey olur mu bir saattir takip ediyorum yükselmedi ateşi nezle zaten çok ateş yapmaz ama yinede korkuyorum arada tikanip aglsyarak da uyaniyo