Glsmnn valla bir ara kazaga boncuk dikerek para kazandım komsularada veriyordum
Atıyorum bana tanesi 10 liraya geliyorsa komşulara 8 den veriyordum bu şekilde bir ara baya iyi para kazandım
Sonra bıraktım çok uğraştırıcı
10 kişiye ayrı ayrı poşetle ipini ayır boncuğunu ayır yanlış yapılanı sok tekrar dik felan bıraktım yani