Prenses_annesi04 Arkadaşlar evde hareketli neler yapabilirim oyun aktivite etkinlik yaptıklarından artık sıkılmış durumda neler önerirsiniz yaptıklarınızı paylaşırmisiniz😊
adenveannesii Prenses_annesi04 benim kızımda üç gün sonra 19 aylık olacak siz nasıl aktiviteler yaptınız banada fikir olsun diğer gelecek tavsiyeler içinde burda bekleyim 🌺
Mavigri Prenses_annesi04 21 aylık oğlum var bir haftadır en çok yaptığımız şey Sevimli dostların çuf çuf tren şarkısını açıp sirayla tren olup evin içinde cuf cuf diyerek koşmak 😃😃 tren olan önde arkadaki de kıyafetinden tutuyor öyle aşırı eğleniyor ve bu ara topla şut çekmeye bayılıyor gerisi klasik bultaklar kitaplar ve arabalar ama bu ara günün çoğunluğu cuf cuf trenim ve gool diyerek geçiyoruz 😃
Prenses_annesi04 adenveannesii küçük toplari vardı kutu kargo kutuları olur ya iki delik açtım etrafını süsledim duvara bantladim topları yapıştırıp kutuya atıyordu Altan avliyordu kutu döküp tekrar aynı onun dışında plastik bir kutunun kapağına delik açmıştım cubuklar boyamistim onları atiyodu içine duvara tuvalet kağıdının rulosunu astım minik toplar yapmıştım kağıttan onları atiyodu buna benzer şeyler birde kalem veririm sürekli çizim yapar ve çok sever kendi ders kitaplarından veriyorum inceliyor falan ama başka bişey gelmiyor evde başka ne yapilirki bilmiyorum
adenveannesii Prenses_annesi04 hepsi birbirinden güzel aktiviteler teşekkür ederim 🙏🏻☺️ama kızıma kartonla oyunlar yapsam muhtemelen on dk sonra hepsini parçalanmış halde bulurum😅
Tuvel Bizde 17 aylığız bizimki de çok hareketli asla oyuncaklarla oynamaz ama en çok yaptığı şey kitaplarıyla vakit geçirmek onları okuruz bol bol.. onun dışında ses kartları almıştım onlarla çalışırız.. karalama yapar.. balon şişiririz ..