birgunes21 5 aylık olmasına bı hafta fln kaldı şey diyorlar besi bitirip altıncı ayına giriyor bu hesap bana çok hızlı geliyor tam olarak ne demeli 😅
kygsz birgunes21 nasil besi bitiriyo 4 ay 22 gunluk bi bebek besinci ayina girecek iste sekiz gun sonra bes nasil bitiyo🙃
birgunes21 kygsz 4ayini doldirmus 5. Ayına girip 6. Ayından gün alamya başlıyor Yani ben şu an 4aylik diyorum 5aylik olunca 5 ama böyle söylemiyorlar
Gizemlibirisi Bizimkide 4 ay 24 günlük. Besi bitirip altının içinde oluyo bence :) ama yinede beş aaylik diyecez soruldugunda
_tuuggcce_ Yani bence 5 aylık oluyor ama şöyle hamilelik gibi 5+1 mesela. 5 ay olmuş artık ve işte 1 günlük,2 günlük… gibi gibi. 6.ayından gün alıyor sadece. 😅