miihra bana hep çok zorlanırsın demişlerdi tam rahat ettiğim dönemde hamile kaldığımda ama ben hiç zorlanmadım aksine çok keyifli geçiyor zaman.evet bebek yokken çok gezerdim,arkadaşlarımla bazende çocuklarımızla tatillere gider eğlenirdik şimdide çok geziyorum ve bana hem oğlum hem kızım eşlik ediyor🥰kendini psikolojik olarak tam hissediyorsan ve özellikle eşin destekte 2.çocuğu yap ama mutsuz olucaksan ve desteğin yoksa ilk bebek büyüsün öyle yap