miihra merhabalar oglum 27 aylık ve kardeşi 5 aylık oldu çok şükür oğlum doğum zamanı çok zorlamadı tam idrak edemedi galiba ama şimdi hep beni istiyor büyük olan ihmal oluyor ister istemez ona üzülüyorum bide tek bakacaksanız biraz zor oluyor ben kendim büyütüyorum ayrıca dışarıda aktiviteniz kısıtlanıyor hep bi koşuşturma çabalama içerisindeyim güzel yanları illa ki var ama en iyisi 3 yada 4 yaş aralığı bence şu an ikisi de bebek ikisinin de en ilgi isteyen zamanları