zehrayurdakul Badesmomm benim bebeğimde 2 aylık öksürük burun tıkanıklığı başlamıştı mecbur doktora götürdüm bronşit dedi antibiyotik kullandık öyle geçti ancak
Emiraras-smom Badesmomm bizde şuan domuz gribini geçiriyoruz ailecek bebeğim de 3 aylık olacak hava taktık nemlendirici taktık biraz öksürüğü rahatladı bir de iyisin den okaliptüs yağı boynuna bir kaç damla sürebilirsin
Kdjvnm1 Badesmomm en iyi çözüm doktor annesi. İyice ilerlemeden MUTLAKA GÖTÜRMELİSİN. Evde malesef hiçbir hastalık geçmiyor. Yoksa bizler çocuklarımız ilaçsız büyüdün isteriz.
rumy007 Badesmomm benim kizimda 2 aylık ciğerlerine inmemiş cok şükür nebuzilator le serum buhari yapıyorum çok şükür geçti hemde cocik rahatladi
rumy007 Badesmomm küçük oldukları için en uygunu hasta değilse eğer serum fizyolojik balgam tıkıyor öksürük yapıyor sabah akşam yapıyorum doktor tavsiyesi
esra91 Badesmomm 3 aylık dr gittik ventolin buhar olarak yapıyorum birde cortier buhar verdi . burun akıntısı balgam ve öksürük var. bu ilaçları serum fizyolojik ile karıştırıp veriyorum. dr nin söylediği ölçüde. sürüntü testi yapıldı rsv virüsü çıktı