ben hipertiroidi hastasıyım 1 sene olucak tedavi görüyorum ama şu 2.5 aydır 11-12 günde bir bu ayda 10 günde tekrar adet oldum ayda 2 kere oluyorum . 1 sene önce 15 günde gelince adetim kadın doğuma gitmiştim smear vermiştim birde alttan ultrason bakılmıştı temiz çıkmıştı zaten kan verince orda çıktı tiroid neyse işte bu durum tiroidden mi kaynaklanıyordur acaba yaşayan var mı korkmaya başladım zaten 10 unda endokronolojiye randevum var 15 inde de kadın doğuma umarım bi sıkıntı çıkmaz bende buraya yazmak istedim biraz olsun bilgi sahibi olmak için