Kızlar 2,5 aylık beneğimle grip olduk benim ki geçti onun hala burunları biraz tıkalı fizyolojik serum kullanıyorum birde buhar veriyoruz ama bebeğim eskisi gibi emmiyor beni 😞 ve sürekli uyuyor hiç böyle yapmazdı ve bu hareketleri korkutuyor beni neden böyle ki acaba mememi unutmaz değil mi ve aç kalıyor diye çok kahroluyorum