Yenibirannecik elizayliz benim bebegim 3 aylik hic oyle bişey olmadi. belki doğum lekesidir doktorunuza sormalısınız 🎀
ArsAyz elizayliz Mongol lekesi sanırım bahsettiğiniz. Zararlı bişey değil büyüdükçe hafifleyip geçiyor 😇
Leylap elizayliz benim bebegimin de hem poposunu üstü hem de biraz yan tarafı mor. Ben de arastirmistim. Mongol lekesi olarak geçiyor. Kızım 5 aylik rengi azaldı. Yavaş yavaş geçen bir şeymiş
momykids Benim oğlumunda poposunun sağında var beline doğru uzuyor doktorumuz önemli değil demişti bende darbe izi mi diye korkmustum acaba doğum zamanı çocuga bir şey mi oldu diye😂
busradurukilic Benim de bebegimde var dogdugundan bugüne. Azeri bir çocuk doktoruna götürmüştüm önemli bisey değil zamanla gider. Bu leke türkünün simgesi sadece türklerde olur demişti. Ne kadar doğru bu bilgi bilemem ama önemli bir sorun değil