gizarem 12 aylik bebeğim biberon tutmuyor asla eliyle ittiyor gece çok sık kalkıyor bu sefer de eğer şans eseri tutulursam mamasını içer karnı doyar kalkmaz ama tutmayınca yarım saate bir kalkıyor anne sütü alımı da yok bu durumu nasıl yeneriz
Yenibirannecik gizarem gece mamasini keserek. bende 10 aylikken biraktirdim. 3 gun zor oluyor sonra daha istemedi benim kızım. gelişimi iyiyse bence doktora sorarak biraktirabilirsiniz gece mamasini
aysegul_my gizarem zaten 1 yaşinda imiş gece yatmadan önce yemekle veya gece kaşik mamasıyla doyurup muallebi tarzı irmikli tarzda tarifler bulup doyurup yatırabilirsiniz pek acıkmaz bi kaç aksam belki bu düzene alişana kadar kalkar ama sonra karnı tok olacaği icin uyanmaz
gizarem @Yenibirannecik peki gece kalktığında ne yapıyor sunuz benim bebeğim çok sık kalkıyor ve bu sefer çok ağlayıyor uyusa bile yarım saate kalkıyor ama dediğim gibi karnı tok olursa sesi çikmiyor
Yenibirannecik gizarem mamasini önce azaltin ve su miktarini arttirin. yada ben direk mama yerine su koymustum. aglayinca sakinlestirip tekrar uyuttum
gizarem @aysegul_my her akşam muhallebi pirinç ünlü mamalar yiyor yatmadan bende aynı düşünce deyim ama çok sık kalkıyor ve fazla ağliyor mama içtiğinde öyle olmuyor
Kdjvnm1 gizarem ben uyku öncesi beslenmesine karşıyım. Belki midesi rahatsızlanıp uyanıyor. Bizler bile yiyip yatınca midemiz rahatsızlanıyor. Bence annesi rahat rahat uyusun bi öyle dene. Emzik alıştırdıysanız uyandığında emzik verin hemen sallatın uyumaya calısın beşki işe yarar
Kdjvnm1 gizarem bence 2 saat felan yani olmaz çok sakıncalı. Bebeğinize yaptıgınız herseyi önce kendi üzerinizde düşünün ona göre karar ven yazık günah hazımsızlıktan uyuyamazki yavrucak